Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Новороманівський дошкільний навчальний заклад


Понеділок, 25.09.2017, 18:12

Граючись - навчаємось

 

Гра дитини характеризується вірою в достовірність і правду, вигадки. Варто сказати дитині, ”ніби-то” і вигадка вже живе в ній. При цьому в дитини відмічається ще одна якість: діти знають те, чому вони можуть вірити і те, чого треба не помічати.

"Якщо судити по-справжньому то гри ніякої не буде”. (Л.М.Толстой слова Ніколеньки "Дитинство”)

Гра є особливою формою життя дитини в суспільстві і задоволення основної потреби дитини як істоти суспільної.

Кожне суспільство стихійно впливає на зміст ігор:

  • через іграшки
  • через ставлення до гри.

В розвитку дитини і колективу дітей велика роль належить основному виду діяльності дітей в дошкільний період – грі.

Основним джерелом ігор є соціальне життя людей, умови, в яких живе дитина, його сім’я. Основною особливістю гри є те, що вона являє собою відображення дітьми навколишнього життя – дій діяльності людей, їх взаємовідносини в обстановці створеній дитиною уявою.

Основними структурними елементами гри є: ігровий задум, сюжет або її зміст, ігрові дії, ролі, правила, які диктуються самою грою і створюються дітьми чи пропонуються дорослими.

Ігровий задум – це загальне визначення того, у що і як будуть грати діти. За задумом гри, ігри можна розділити на групи:

  • відображуючи побутові явища ("Сім’я”, "Дитячий садок”)
  • відображуючи працю людей (будівництво різних будов...)
  • відображуючи суспільні явища, події, традиції (свята, подорожі, демонстрації).

Сюжет, зміст гри – це те, що складає його живу сутність, визначає розвиток, різноманітність і взаємозв’язок ігрових дій, взаємовідносини дітей.

Структурною особливістю і центром гри являється роль, яку виконує дитина.

Включаючи гру в педагогічний процес, вихователь вчить дітей гратись, створювати, за словами А.С.Макаренка "хорошу гру”. Для такої гри характерні слідуючи якості:

  • виховуючи-пізнавальна цінність змісту;
  • повнота і вірність відображувальних уявлень, цілеспрямованість;
  • активність, організованість, творчий характер ігрових дій;
  • підкорення правилам і здатність керуватися ними в грі з врахуванням інтересів окремих дітей і всіх гравців;
  • цілеспрямоване використання іграшок і ігрових матеріалів;
  • доброта відносин і радісний настрій дітей.

Керуючи грою, вихователь впливає на всі сторони особливості дитини: на його розум, почуття, волю, поведінку, використовує її в цілях розумового, естетичного, фізичного виховання. Таким чином, гра являється засобом всебічного виховання і розвитку дітей.

 
   
 
 
   
     
     
 
 
 
    
 
 
     
 
     
    
    
      Продавець – молодець!
 Він товари продає –
     Молоко, сметану, мед,
                Інший – моркву та томати,
        Вибір в нього є багатий!
 

   В нашому садочку

Весело зростати,

         Мріють дошкільнята

      Перукарями стати.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

   Хоч іще я не отримала лікарський диплом.

Та уважно й професійно проведу прийом!

          Швидше, швидше, всі сюди.

Приєднайтеся до гри,

   Годі вам байдикувати,

             Йдіть-но всі – будемо грати.

 

                          Правила дорожні – не слова порожні.

Знає будь-яка дитина:

      Йти не можна де машина.

 

 

 

 

 

 


Сторінка 2

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту

Новороманівський ДНЗ © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz